title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, March 17, 2009

Jeram Toi - Jelebu










15 Mac 2009 - Kali ni kami berdua nk pegi tempat baru untuk tambah lagi jadual kenangan kami bersama. Mula2 plan nak pegi rembau tengok pokok yg terukir nama kami...hehe...memandangkan bajet tengah bulan ni sue kesayangan broe telah bagi satu idea yang menarik iaitu kami akan pegi ke tempat yg broe tak pernah pagi lagi...Jeram Toi - Jelebu...
Kami bersama berkhelah untuk makan bersama dengan bekal yg sue bawak...hehe...best lak ai...dapat mansi air terjun yg tinggi...kuat sgt bile kami mandi dibawah air terjun yg tengah laju turun dari batu disana..

sebelum masuk kt jeram tu kami sempat beli aiskrim..bes wooo....


Kenangan sepanjang kami disana tak akan kami lupakan sebagai satu lagi jadual kenangan kami bersama dalam hubungan cinta Hafiz dan Sue yang akan kami abadikan dalam hubungan sinta kami berdua...semoga akan ada lagi kenangan2 seperti ini yg akan membawa kebahgiaan dan satu hubungan yg berkekalan sehingga ke akhhir hayat....Insyaallah...

2 comments:

Ida Athanazir said...

wahhh.... loving habis

piNky LuCiA said...

waaa..mcm best je.. huhu.. bilaa kita nak dpt pg sana.. kita pun nak jengjalan jugak.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...