title

KeNgKaWaN

Translate

Monday, June 1, 2009

Selamat Ulangtahun Kelahiran Sayangku 'Hafiz'




28.05.209
Khamis

today hari lahir suamiku yg ke 26thn..alhamdulilah.....masih diberi kesempatan dan ruang oleh Nya...untuk bernafas..dan masih lagi dpt aku bersamanya menikmati hari2 bahagie yg kami lalui....smlm aku da wish hapy birthday....lunch arini aku ajak apiz lunch smer2....sajer nk celebrate...tp lunch tibe adik ipar aku kol..upernyer apiz suh die amik aku n g tmpt kje apiz..lunch smer2..so aku naik kete linda n mtk die singgah sbb nk bli kek..aku mmg da niat nk beli kek ...t ley apiz mkn ngn kwn2 die kt opis t...
so pas tu trus g opis apiz amik apiz...pai tu ktorg mkn kt kedai..n potong kek besday...anak buah apiz n akak apiz pun ader mse tuh..pastu mkn...anta apiz lik opis..n linda anta su g opis..tkejar2 sket mse tuh sbb su ader miting..hehe...nk tau tak..muler tuh apiz takmo bwk kek yg su blikn tuh..die malu...kate nyer tak penah dibuat celebrate besday....kecik ati sue mse tuh..tp last2 apiz bwk gak g opis..hihi..takut su majuk kot...ala..su bukan per sayang...su da mmg niat nk blikn kek utk abg...utk abg mkn ngn kwn2 opis..stakt utk kte bdue mkn bk sue bli n celebrate kt umh kte..tp t kt umh,.confirm tak abis t...lgpn kek tu jd sedekah kalo kongsi ngn org len....sedekah kn dpt pahale...lgpn besday sue abg blikan su kasut...pastu su nk sandle gak..hehe..tq dear..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...