title

KeNgKaWaN

Translate

Thursday, June 11, 2009

Selamat Pengantin Baru

ni sumer kenangan yang diabadikan semasa persandingan aku kt ipoh..alhamdulilah sumer nyer bjalan lancar...aku sendiri happy malah bersyukur sbb sume mcm yg dirancnag...mak abah..thnks wt majlis yg meriah ni utk ella (name glemer aku kt ipoh)..
tu pic apiz ngn kawan2 die yg diimport khas dari seremban..haha..thanks geng..korang mmg kwn yang baik....for dhya..thanks a lot k..4 yap n zam gak..

gambar aku ngn mak aku..tu pon jenuh pggil bgambar..siap tahan kt pintu lg tuh..dok sibuk melayan tetamu...yela..sedare mare mak aku cmner lak nk layan tetamu kt umh aku..kang diorg speaking siam..sume tak phm lak..mak ku jer la yang ley layan..diorg stakt senyum ok laa..apepun tq utk sumer sedare yg dari siam..sanggup dgt jauh.. 4 my wedding..walaupun ader yg terpakse lik awl tas urusan peribadi msg2...


jemput2 mkn..lapa bangat da nih..yela..sanding kul 2 ptg tuh...lapa perut...


ni pic aku ngn jiran aku..kastam klia...sanggup tuh cancel sume jemputan malah cancel jadi pengapit kwn die semate2 nk hadir mjlis sanding aku...tq hanna..t u kawin i dtg tau..
hantaran belah lelaki utk sue..kaler purple..my fav kaler...tq....

tu die pelamin angan ku..hihi...tema kaler nyer adalah mengikut citerase mak aku..sbb mak aku nk machingkn ngn cat umh..umh aku baru pas renovate..so sumer cat baru..n langsir mak aku tempah baru..jadi mak aku tak mo la t pelamin aku kaler nyer berbeze ngan wane2 yg da wujud nih..aku pon terime ngn ht terbuke..sbb mmg cntk pon..lgpn tema gold mmg tema femes taun nih..

tu rombongan pengantin lelaki..sian..panas..sory k kalo der per yang tak kne mse majlis kt ipoh..
terima kasih utk sumer kwn2 aku yg hadir hari persandingan aku tempoh hari...ramai member poli yang dtg...member mase tadika pon ader..yg mse sekolah nengah n rendah 4 sure ader..yg takder rakan opis...jauh mybe...tp ader jer kwn aku dri kl...johor..peneng yg dtg..thanks..4 kwn dari jkr seremban ( sha) sbb dtg...da la tak close maner pon..stakt close kt tepon..tu pon sbb aku jge daerah seremban..terharu lak asenyer..da la jauh dtg smte2 utk kenduri aku...kwn2 keje yg aku expect dtg..batang idung pon tak npk..yelaa..saper la aku nih...t jgn ckp tak jemput lak.mybe sbb time tu byk kenduri..so..mst la pilih g knduri membe yg close ngn diorg tul tak...hihi..its ok..asalkn pengantin lelaki ader ckup....
posing2 manjer sementare tggu rombongan lelaki sampai....kt bwh nih lak pic hantaran aku bg kt apiz...juga pic aku ngn apiz bergambar kt pelamin kami...

tgk la tuh..pengapit aku..mmg genius..ley la bju nyer samer kaler ngn baju kami...hikz..padahal aku just mention belah ipoh wt tema gold...ble diorg tnye nk jd pgpit nk kai bju kaler per..aku pon dgn konfident ckp korang kai la bju ala2 gold gitu..kire aku ckp kalo lain sket pon tak per...tp jgn la kai wane ijau lak..kang mcm per lak..lain benor..(bak kate org perak)...
mase diorg pai umh..tergelak aku dibuatnyer.bler dhya tunjuk baju pengapit...hikz...mmg samer..dat y bler sanding si apiz ngn yap da gurau2 ckp kawin due..ley boh lagi 1 kerusi tas pelamin sbb same wane bju...huhu..lawak gler..si yap ngn apiz tuh ..da la ske wt lawak..sakit perut aku gelak...

2 comments:

piNky LuCiA said...

mat pengantin baru. semoga hubungan kekal berpanjangan dan dirahmati oleh Allah.. amin..

Unknown said...

tq...doakan yang terbaik untuk kami...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...