title

KeNgKaWaN

Translate

Friday, September 11, 2009

......kau yang tak pernah mengerti.....

nape susah sgt nk phm per yg aku nak..
nper susah sgt utk jgn wt per yg aku tak sker..
per mslh sbenarnyer..
asal silap sket sumer mslh konon punca nya dari aku....!!!!!!!!!!
aku aku aku!!!
kamu?..kamu tak pnh silap?
...bis yg selamer nih per sumer yg jadi...
sbb slh aku ker?!!!!
selame maner kau dan aku...selamer tuh ker sumer nyer salah aku?!!
cuber pk btul2..saper sbnryer yg salah?!!!
dah tu npe tak pnh nk ngaku?...
per sebenaryer tak ckup?per sebnryer yg kurang...?
bgth ..senang sket.....
aku tak phm tul la...
da puas n da muak biarkan sumer nyer jadi...
jgn igt aku bodoh..
aku tahu byk hal..byk hal yg bukan sekadar per yg aku cari..
tp hal yg dtg sendiri kt aku...
aku biarkn sumer tuh meratah setiap hati aku...
sbb pluang..tp kau tak penah hargai..aku tahu..kau tak pernah berubah..
kau kalah pada diri kau sendiri..
kau bukan seperti aku...
_______________________________________

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...