title

KeNgKaWaN

Translate

Saturday, December 19, 2009

Kelahiran Yang Di Tunggu


wajah anak kesayangan ku..danish danial....
tak tergambar perasaan melahirkan ank kami...impian kami sejak bercinta dulu....ingin kn rumahtangga bahagia dan dikurniakan cahaya mata penyeri hubungan..
erm...payah tul untuk aku imbau segala yang berlaku pada hari kelahiran buah hati ku ini...
mengadung dan melahirkn nya bukan la perkara yg rumit..segala nya berjalan lancar..aku sendiri tidak mempunyai sebarang masalah kesihatan...
aku tak seperti org lain..
melahirkan danish..aku tak merasai sakit yg tramat ketika bersalin..sakit meneran..pecah air ketuban..turun darah..atau sakit semase operation..
sakit yang ku rasa hanya sakit ketika selepas operation..terlantar 3 hari di hospital
namun segala kesakitan tuh terbayar bila aku dapat menatap anak kesayangn aku...
danish ku lahirkan dgn mjalani pembedahan
keputusan dibuat kerana jantungnya yg sudah semakin lemah...
bimbang dijangkiti kuman..dokter membuat keputusan untuk melaku kan pembedahan..
setiap detik itu masih segar dalam igtn aku...aku masih dapat merasa dan mengingati setiap saat yang berlalu ketika itu...
jam ketika itu saat minit terasa amat lambat berlalu...aku dihantar ke labour room pukul 4 ptg hari sabtu..ketika itu aku demam..

danish lahir pada hari ahad pada pukul 12.46pagi...aku masih igt ketika aku dibawa masuk ke dewan bedah...aku tercari2 apiz...tp tiada kelihatan...
herm..sayu hatiku...
dalam dewan bedah aku hanya berdoa agar segalanya berjalan lancar...selepas dibius..aku terlena..disebabkn terlalu letih..ntah berapa lama masa berlalu..aku tersedar dikejutkn doctor..doc menunjukkn ank aku disisi kepala ku

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...