title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, February 23, 2010

BaHagiA Itu MiLik Kita

ni pic ari minggu ...wif our small family

kalo tak lik kg...sue n apiz akn g jalan2..saje bosan duk umh...so..last weekend ktorg g men boling..haha...sue kalah...bb danish tido..so ktorg gilir2 jge...sambil main boling..mse kt konter akak2 kt konter tuh nk pjm danish..geram tgk danish...so sue n apiz bg la diorg pegang jap...mule isau gak..hehe..yela..ank sendiri..t ilang t cmner..huhu..tp tak la..pastuh mse da nk main akk tuh pulang lik..sbb danish da nk ngs..die ngtk nk tido...

ni la pic kami sekuarge..papa mama n danish...
semoga berbahagia selamanya

2 comments:

ayanuts said...

akhirnyyeerrrr..dpt gak tgk baby kak sue ngan bro..lama da tggu..he..he..comel sgt2 baby danish..

broe_ayla said...

hehe..lme tak update...sory..comel eh?tq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...