title

KeNgKaWaN

Translate

Wednesday, April 21, 2010

...org yg hipokrit...

org yg hipokrit......
tu la tajuk nyer..huhu....bukan per..aku sekadar igin meluahkan per yg ader dlm fikiran aku nih...setelah melihat per yang berlaku n selepas melalui segala pengalaman....

aku tak pernah kate aku baik...ataupun alim ker..aku tahu kadang per yang ader dlm blog nih..(selalu nya gambar la..) tekadang agak melampau bila dinilai oleh org lain....yela..sejak bercinta lagi aku ngn apiz mmg ader pgang tgn...n kdg berlaga pp seakan bercium..(anak mude yang mabuk brchenta tekadang alpa tentang batas pergaulan)..

mmg melampau dan keterlaluan bler der yg tgk aku brani menulis sebegini..tp sekurang2 nya aku tidak hipokrit mcm org lain belagak seakan suci dlm perhubungan..tanpa pegangn tgn..tanpa itu tanpa ini...
memang ader pasangn bercinta yang jaga semua susila itu..aku sendiri kagum..mmg aku tabik la pada yang begitu murni mjage sagala adab dan adat..
yang ingin aku fokuskn disini pada segelintir yg berpura2 'innocent' sedangkan die lebih lagi org yg diumpatnyer...

manusia memg hanya mencari salah org lain tanpa npk kesalahan dan kelemahan diri sendiri..itu yg aku nampak..aku sendiri tidak la sebaik umat..ader kekurangan dan kelemahan..tp sekurang2 nyer aku tidak sentiase npk kesalahan org lain dan menutup salah aku sendiri..

mencerita tentang aib org...dan belagak seakan baik memang wt aku meluat...manusia..manusia....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...