title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, April 27, 2010

Whats going on…

7.45 pagi
Selasa

Gilos tul la….pg2 da wt aku gigil thap kecipanan..huhu….adoyai…sib la tak eksiden sendiri td….gilos gilos gilos!!....takotnyerrrrrrrrrrrrrr!!!
Uwwaa…papa..lik r cepat…..

Actualy pg td..aku nk paking kete….ntah cmner ntah ley silap lak mse nk reves tuh..tertekan pedal minyak…da la tekan pai abis lak tuh..meluru kete kebelakang….(4 information kete aku kete auto)…hadoi..sib la aku cepat sedar….trus tuka kaki tekan pedal braek…pai bebunyi la tayar tuh…mcm wt drif lak pepagi td….

Klo tak..aku ase bis la tiang lmpu ker..pokok kt blkng tuh ker aku lnggar td…eee..seram bler pk smule….uwaaaaaaaa!!!

Tak dpt bygkn……ish his. Ish..klo langgar la tadi….mau terbang kete aku tuh…mlampau2 minyak aku tekan td…hush!....

Alhamdulilah tak jadi pape..sekadar peringatan kot…huhu..klo jadi la…ish…
.aku ni da la ibu kepada seorang ank yg masih kecil….huhu
Dan juga seorang isteri yg kekurangan kaseh syg 2 mggu..huhu….
Takmo la pape jadi kt aku....herm.....kehkeh....hadoi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...