title

KeNgKaWaN

Translate

Wednesday, May 19, 2010

dinner hari jadi saya homemade by en broe


apa yang anda lihat ini adalah menu mkn malam kami semalam....disediakan khas oleh en broe...katanyer..sokkn hari jadi mama..mlm ni bia papa masak...mama g duk kt lua jge adik..jgn masuk dapor...aku nk wt air pun die tak bagi....

aku sangat menghargai kesungguhan en broe meraikan ulangtahun kelahiran aku utk kali keduanya sebagai suami isteri...
kami punyai cara tersendiri....walaupun menyambut ulangtahun tidak seperti org lain...dinner ditempat mewah2..dapat hadiah yg besar2...kek dan jemputan2...
pada aku..hadiah yang terbaik disaat aku meraikan ulangtahun ku adalah kehadiran en broe d cc...mengingati hari penting dlm hidup aku saja dah memadai..

aku mmg agak old pesen....aku tak mahukan wang ringgit..cukup sekadar ada org yg aku syg di cc...aku tak mahu en broe limpahkn kemewahan pd aku...tp tiada di cc ku disaat aku memerlukan nya....

terima kasih atas setiap juraian titis peluh abg berhempas pulas didapur...cuba yang terbaik utk mama....mama tak sangke lak papa nk wt dinner utk mama...mama menghargai setiap per yg papa buat...tq sayang....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...