title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, May 25, 2010

~~teringin nk jadi ko~~

begitu lah ayat yang kerap kali ditujukan pada aku..baik dalam sms...mahupun ym..mahupun fb..mahupun secara direct...

bukan lah nk bermegah atau mengatakan kehidupan aku ini bagus...
tapi pada mata org luar...kawan2 baik n terdekat..(kecuali musuh tradisi)...kehidupan aku cukup sempurna...bahagia...ayat standard bagi kawan2 dlm nada bergurau mungkin......salu ingin berada ditempat aku...

terus terang aku selalu katakan pada mereka..kehidupan aku tidak la sepanjang masa bahagia..rumahtgge kalo tak bergado..mmg pelik n dianggap tidak normal..cemburu merajuk..itu lah antara resipi pengikat kasih sayang..menguji kesabaran n kesetiaan pasangn kita...

tp aku selalu katakan apa yang dilihat kadang tidak sama aper yg aku lalui...mmg aku bahagia..tp tak dinafikan..aku juga penah merasa kecewa..terluka...dikhianati...aku penah rasa semua rasa yg 'wajib' ada dalam sesuatu perhubungn yang normal...

aku cuma bisa mengatakan..kita seharusnya bersyukur dgn apa yang kita miliki seterusnya cuba yang terbaik dlm apa yang kita punyai pada saat ini..jgn meminta yg lebih ...sesungguhnya apa yg berlaku..pasti ada hikmahnya....pasangan kita..adalah yg tertulis dan insyaallah itu yg terbaik utk kita..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...