title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, July 13, 2010

tanpa tajuk


Dalam hidup nih..kadang ada byk hal yg akn wt kita bahagia..dan ada byk hal yg akn wt kita derita….kesakitan dan kepedihan tuh semua kita akan lalui sebagai asam garam hidup….aku juga mcm tuh…penah rasa dan lalui semua tuh..kehidupan yg sempurna tanpa airmata….tp sampai satu tahap…bila kita kenal apa itu perasaan…kita akn berhadapan dgn rasa kekecewaan….itu lah aku….

Menyintai apiz adalh hal yg paling manis dlm hidup aku..disayangi dan dicintai..mmg cinta itu pada mulanya indah..pertengahan nya…duka dan akhirnya bahagia atau derita..itu terletak pada takdir…….
Aku akui hakikat kehidupan percintaan kami…

Ada byk pkara yg kadang tak mmpu terluah..wlpn bertahun ianya tebuku dlm ht..ada hal2 yg tak perlu diluahkan tp akn salu dan selamanya jd rhsia dlm hidup kita...
Aku seorg yg amat sensitif dan aper yg jadi akn terus igt dan mlekat dlm ht dan fikiran aku..wlpn masa berlalu bertahun2..mana mungkin aku lupakan segala kenangan pahit manis....

Kehidupan ini adalah pentas tempat kita belajar..belajar melalui pengalaman..belajar tentang jatuh bgun..belajar tentang hidup yg mana nanti akn wt kn kita mapu berubah setelah melalui pengalaman baik buruk...

Tapi sejauh mana kita sebagai insan belajar dari setiap kesilapan.....

Kesilapan akan sentiasa mengajar kita..tp ktia kadang tidak pernah mahu belajar tntng hikmah kesilapan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...