title

KeNgKaWaN

Translate

Friday, December 17, 2010

detik cinta kita



pic jam tgn kami....da ader 2 pasang....sepasang...n sepasang..seperti kami juger..
sepasang sejoli..bkn ber joli2..atau pon angelina jolie hokey!...ngeeee



jam baru beli 2 minggu lepas...

ni pic jam terbaru..ala..cap ayam jer...murah..bli pon time sale kt jusco...hehehe..
wlpn hanyalah jenama polo club yg mampu dimiliki oleh semua org...wlpn pelajar sekolah rendah yg kumpul wit blnjer 3 bln mampu membelinyer....tp aku bangge kerana ianya menjadi pilihan ht aku dan juga en broe...

jam mahal2 pon..jename guess..tissot...alba...rolex...ahh..per lagi lah...tak reti aku jam mahal2 nih..salu kt made in thailand jer...time lik kg..huhu...jam ape2 pon...tetap 24jam....ye tak?hehehe...

ala...klo jam mahal tp tak reti menghargai mase tak gne gak...setakat ader class jer tepek kt tangan...huh...itu bkn cara aku...hehehe..aku ni mmg taste tak tinggi tul tah...bg aku asal ader cukup..(senang tak en. broe i jadi wife u?..tak byk cikadak..haahh)

sama la ngn en broe..mmg tak byk songeh..kai jer aper yg ader...die mmg asben pilihan i...i tak ske lelaki yg blagak nk kai yg branded2 tp habuk pon tarak...stakt time nk ngayat jer nk tunjuk mewah..tak layan la beb!...

broe yg i kenal mmg dari mule lg tak kesah pon dgn brg branded2 nih...




ni pic jam lama kami....da calar2 pon kn?..tp ok lagi taw..leh gne...i punyer bru jer repair..rosak ritu..termasuk mesin basuh..kui3...

ni bli mase bercinta dulu2..klo nk tau sila belek page yg lepas..pic broe genggam tgn i..hehe..mmg sje nk show jam..tu yg pegang tgn...hehehe..
da tiga tahun kami kenal means da tiga tahun la usia jam nih...

sampai sekarang...tgk jer jam teringt kenangan cinta kami..salu tgk jam nih mse tggu broe dtg jemput g dating...tggu broe dtg jemput lunch kt opis..tggu broe dtg jemput g jejalan kt cty park..jemput g main boling...jemput g mandi pantai port dickson..ah..mcm2 jempot lah!...hehehehe

jam yg banyak berjasa....ngeh3...

p/s: papa..mama rindu nk main hujan mcm mse kiter bercinta2 dulu...sib kai jam kalis rindu..eh eh...kalis air...huhu...

2 comments:

deeyadzuizz said...

tik tok tik tok detik cinta hahah

Unknown said...

tik tok tik tok..ujan rintik2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...