title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, September 27, 2011

~rumahku syurgaku~pernah rase tak?

ok....seperti biase..bila menjelang petang diwaktu terluang...(terluang?ko kje ker mkn gj bute pn ayla oii)..
mst dtg mood utk tulis entry yg tak bawak pekdah..hehe..
sape kate tak pekdah?..dis is very pekdah nyer story taw!ngee
           actualy dipetang2 ni..i mule la sik teringt kt en broe ngn danny jer..tak sabar nk lik umh..jam tunjuk jer kul 4.00 i da semacam moyan mcm nk lik umh sgt2 dh... pdhl i lik kul 5.00 ok!..very da gayat2 one!im sick ngn perangai  i sendiri..huwaaa3
           ok..balik pada topik asal..biler i teringat kt broe..i teringat ritu kitorg sembang2..biase la..sembang laki bini yg macam kawan yg macam musuh yg macam ktorg mmg ske sembang2 guwau2 senda2...gelak2..gadooo2..majuk2..tp semua tuh mcm best jer...
           seriusly i ase berumahtgge ni mcm perkare paling best jer dlm dunia!huhuuu..
ritu ckp kt broe..
''pa penah rase tak mcm rumah kite adlh tmpt paling best..walaupun umh kiter tuh biase2 jer takder bende mahal..bukan banglo mewah...bukan ape2 pon...tp ma ase mcm best jer tiap kali balik umh...klo kua g mane2 tak sabr nk lik umh..tp pelik bukan ader per pon kn?''
            broe pon jawab
''haah..tp bukan ma ske ckp boring n ske g  ngayau jalan2 kt lua ker?..tak ske duk umh..papa lg ske duk umh...pa lg ske duk umh dari g maner2...mcm2 leh wt kt umh..lg best duk kt umh.''
            i pon ckp..
''hey..sory sket ek..ma pon ske duk umh...klo jalan2 kua bli barang dapo tak pon jalan kdg2 tu biase la..mksud ma dlm ht nih..g maner2 teringt kt umh..nk balik...mse ma bujang ma ske duk umh ipoh tuh..ase best sgt...klo kwn2 ma ske lepak ngn kwn2 ma lak ske lepak2 ngn fmly ngn adik bradik...skrg da kawin ade umh...ma sik teringt kt umh kiter jer...nk lik umh..duk umh kemas umh.main ngnn adik...ade papa...best nyerrr!!!...agaknyer ni ker yg di katekn rumahku syurga ku tu...hehehehe''
            broe jwb
''tah...yer kot pa ase..papa mmg ske lik duk umh kiter..mmg best ader adik ngn mama''
SEKIAN ENTRY RUMAHKU SYURGA KU....
TP MMG BEST LA KLO SELAMANYE MCM NIH KN...HOPE SO!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...