title

KeNgKaWaN

Translate

Thursday, October 27, 2011

hye3

haloooooooooo...
minggu yg memenatkan..
penat sbb bisnes menjadi2...hehehehe
asik apam apam apam....leh kate tetiap hari wt apam org order..pai nk terlentang tguling dah kt umh tuh...hahaha

apepon enjoy sgt.....
sbb wt sumting yg kte ske..kn best....

apepun umh tak terabai ok...stil kemas dan teratur..hehehe..


semenjak due menjak nih sibuk..so update blog pon terhegeh2...
pai kdg en broe tnye..
''maaa..tak update blog ker''..

lgpn klo da lik umh...abiskn mse ngn ank n suami....maleh nk hadap com update blog...then hari salu ujn...line tenet pon mcm harem...so byk lak aral melintang nyer...hm

ni pon baru lik dari bli barang wt chocolate...ade org order...
ritu tgk bola pon tak citer lagi kn..nt la yer....erm..citer g celebrate besday  ank kwn pon lum citer..byk nyer lum tulis kt blog nih...hasih!.
..cmner nk declare blog ni diari harian !...

ermmm...out lu lah....sakit perut la pulok..lampu merah!...



p/s: usehe gagal..hahahah

1 comment:

Lelaki Ini said...

sila update blog selalu!
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...