title

KeNgKaWaN

Translate

Thursday, November 1, 2012

penyibuk sudah mula buat hal

sakit nyer hati!!!!!!

sudah mula ade penyibuk yg menjaga hal tepi kain saya..malah sudah berani masuk kedalam kain!..upppsss.!!!hahahah...melampau lak statment masuk dlm kain tuh...ngeee

adoiyaiiiii.....


surat kepada penyibuk:

salam...memula aku nk tnye..pekehei kamu nyibuk sgt hal aku nih.....aku ade kaco ko ker?..tak der kan?....so ko jge hal ko...aku jge hal aku.....

tak pyh la asik nk nyibuk urusan aku....aku tahu ape aku wt....apepon jadi aku yg empunya diri yg tanggung...yang ko sibuk sgt tuh nape..???....

siyes busuk hati tahap .....tak tau nk bg tahap ape....ske ht ko lah...!!!
tak sgke ade gak org ambil berat pasal aku...

oh yer.....tq lah atas ape yg ko da buat


sekian...
aku benci ko pai bile2..raye jgn mitak maap kt aku!!!



*tulisan ko yg 'cantik' tuh igt aku tak kenal ker?..tak pyh la buat2 senget2 ke nk tulis tangn berlawanan ker...nyampah taw tak??!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...