title

KeNgKaWaN

Translate

Monday, November 5, 2012

sambungan...



selepas melihat airmata sang isteri bercucuran....

trus broe bangun g dapo...

terfikir gak apekehey laki aku masuk dapo nih....


tung tang tung tang....

ok.....selepas sentengah jam....die keluar....
upenyer telah siap dua menu utk bekal danny esok...hehehehe

telur masak kicap n ikan masak lemak kuning...




BARU LAH AKU TERFIKIR.....

haaah laa..ape la sush sgt nk pk nk masak ape......haish!!...memalukan diri sendiri sajork!nangis3333....ok fine!...aku ternanges ok..bukan nk ngs..tp aku mmg alergik ngn perkataan malas itu...ehheheh..sbb aku kt umh rajin hokey!...kah3333


terus kesat2 airmate......
ok..so tugas saya jadi simple hanya sediakn sarapan danny je pulak...lunch papa da sediakn....wuuuuuuu
sok nyer bagun seawal 4.00pg utk masak mee goreng.....


sekian cerite tah hape2 dari aku seorang isteri n ibu....
suh msk pon nanges!!!

cmne la broe leh amik aku jadi isteri pojaan hati...hahahahahaha



lebiu lah papa...awk mmg baik!sy syg awk!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...