title

KeNgKaWaN

Translate

Friday, February 13, 2009

Life Must Go On

Tidak pernah aku mintak mengenali sesiapa dalam idup aku...
aku juga tidak menduga akan
mengenali dirimu suhaila...



satu dugaan terlalu sukar untuk aku perbaiki perjalanan idup aku yg selama ni telah jauh menyimpang...cinta sekali lagi dtg membuka pintu hati aku untuk menjalani kehidupan yg labih baik kelak...sue terlalu
istimewa buat aku yg tidak aku duga akan hadir dalam idup aku...
segala kenangan bersama sue yg kebetulan dan penuh dengan suka duga x mukin dapat dilupakan dan agar segala kenangan akan menjadi
kekuatan semoga aku dapat bersatu bersamanya suatu hari nanti...sebenarnya aku perlukan kekuatan untuk mencoret
segala kenangan or ape coretan dalam
blog ini kerana akan ada insan yang terluka dan menderita....tapi hidup msti diteruskan
dan kekuatan tu aku dapat bila bersama
insan bernama suhaila yang byk bersabar dalam memberi dorongan dan bimbingan dalam aku meniti perjalanan idup yg berliku...mukin pengikut or pembaca blog tidak memahami or bermain teka teki di pemikiran masing2...hak terletak pada diri masing2 dan menjadi harapan kami semoga doa dari kalian agar suatu hari kami akan disatukan...insyaallah...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...