title

KeNgKaWaN

Translate

Friday, July 24, 2009

..pk apekah ini...?

arini aku rase mcm aku ader pk kn sesuatu..tp aku ngh pk per yer?erm..korang penah rase tak mcm nih..

adui..ni mslh nih...ni aku ngh serabut pk aper yg aku ngh pk..lum dpt di kesan lg..mmg ader la mende yg aku nk pk nih tp aper ey...ni la kalo time igt tak buat...ble daa lupe..jenuh nk igt smule..nk kate tak mkn kismis.. mkn...agaknyer mkn semut n kismis sme byk kot..tu jd cmnih..hihi...

nk kate der mslh..ase nyer tak der..kalo ader pon mslh biase2 jer laa.idup kalo tak der prob tak adventure la plak..tul tak...?

erm..takper lah..biala aku wt mende lain dlu..t jap2 lg igt la tuh..baik aku siapkn surat nk anta ke daerah ni dulu..t kje tak siap..bende yg di pk tak muncul2..lg parah..ok...caw dlu...

2 comments:

kirana said...

Elehhh... Kirana tak heran pong! Kirana hari2 kene penyakit camtu. Tak leh nak ubat pong!

broe_ayla said...

huhu...tak ley di biarkan slalu..t berkerut dahi..hikz..sbb sik pk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...