title

KeNgKaWaN

Translate

Friday, July 24, 2009

'syg' 'sue'

owh yer..smlm aku tak sempt nk diskus ngn en apizku...mse ngh sme2 siapkn dinner..pas lik soping brg dapo kt tesco..aku ngn en apizku sembang2 la kt dapo..wlpun kadar purate yg byk bersembang adalah 'aku'..(en apiz suke senyap laa..paling tggi die wt respon gne body language jer)..abaikan fakta tersebut....geram tul aku..kdg aku kne lak tnyer..'abg..abg dgr tak nih sue ckp'...kalo die ckp 'yer..abg dgr'..aku cool lg..tp kalo apiz ckp 'aper sue ckp td?'..huh...mmg aku takkn ulang semule aper yg aku ckp..(tu mmg peel aku yg adik2 aku menyampah ngan aku ..haha...aku tak ske org tak fokus bler tgh berckp..kalo jd cikgu..mst aku kne maki jer ngn anak murid..)

berbalik pada story morry moning glory tadi..erm...semalam..aku ym la ngn kawan aku mse sekolah teknik dolu2..lme tul da tak sembang..last skali jmpe n sembang form 5..erm..kire2 7 taun lepas la kn?ntah..mls aku kire..betul la kot..main congak jer..tu pun sbb die msg mtk id aku..nana name nyer...

sembang punyer sembang...die bgth la die ader ym ngn member teknik ktorg gak...(kroni aku gak mse teknik dulu)..pastu die bgth...member aku si 'ada' nih pelik bler nana ni pggl die 'atun'..haha..sbb sejak bwk haluan msg2..nmer2 ktorg pon(termasuk aku) da brubah..mengikut persekitaran n keadaan semasa..cewah..kire nme da semakin glemer laa..uhuk2x..(jgn gelak atau menjebik kn muke anda walaupun anda meluat dgn statement aku nih)..

si 'ada' nih mmg aku salu ym ngn die..dak ipoh gak..member aku bersiar2 zman2 bujang dulu bler aku lik ke ipoh...haha...aku pon bgth la si 'nana' nih..yg nme baru 'atun' nih..'ada'..da btaun gak la gne pggln 'ada' nih..cme nana baru tau sbb die baru muncul dlm idup ktorg setelah lme menyepikan diri...no wonder la 'ada' terkejut..sbb da lme tak dgr org call her 'atun'..
so pastu ktorg gelak la sbb citer pasal segala2 yg da brubah...tibe si nana ni ckp jgn pggl die 'nana'..pgl 'sya'..hukhuk..aku lak nk tergelak....upernyer die pon da der nmer glemer...da tuh ayu nk mampos..'sya' konon...si 'nana' sendiri pon gelak bler aku gelakkn die...sorry beb..aku mmg nk tergelak...mcm la aku tak knl ke'ayuan' ko tuh..

pastu nana tnye nme glemer aku skrg 'sue' ker?..aku ckp tak la...sue tu nme offical time kje jer...akak2 opis la pggl sue mse aku mule2 kje..wlpn jenuh aku explain nme aku 'ella'..pggl 'sue'bunyi ayu jer kn..naif jer..huhu..suci jer nmer sue nih..pdhl aku tak berkenan pon org pggl aku sue...wlpn sue tuh mmg la sebahagian dari name aku..tp fmly aku n member rapat (dak skolah rendah n yg membesar sme2) pgll aku 'ella'...kire sape yg pgl aku sue tuh..mmg aku rase jauh la..kire mcm ader gap..
aku ckp cmtuh kt si 'sya'...n aku bgth..ble da remaje nih..(skrg da jadi bini owg) dak2 poli..n yg mner time stdy dulu sume kol aku 'ayla'....so aku suh die kol aku 'ayla'...

tibe si 'sya' ni ckp..'abih tuh laki ko kn pggl ko sue kire jauh la kn?'..
'yer tak yer gak dlm ati aku ckp..'(dlm ati laa.)
..pastu aku bgth yg en apiz kdg pggl aku 'syg'...
(wlpn mse tuh otak aku ngah ligat ber pk ..tul gak per yg si nana ni ckp..)huhu..

dlm ati aku ckp...'tp tu tgk time n mood die laa..'
..kdg mmg tak der pon pgln istimewe tu utk aku..kalo ader hal baru la ber 'syg'2..dpn fmly... sue jer..baik fmly aku..or fmly die...dpn kwn2 mmg jgn harap laa..malu kot...eleh...

aku jer yg slalu ber syg2..ber abg..ber apizku apizku...hikz..ader skali tuh aku sik pgl die 'sygku apiz'..'sygku apiz'..aku mmg ske menggatal2 dgn pggl2 nih..kdg mak aku pon aku pggl ske ht aku jer..kdg aku pggl 'mak' aku 'mama'..mummy'..meluat adik2 aku dgr..haha...tp mak aku sporting..layan jer aku..sbb tau sgt pangai aku..

aku nk kate tak kisah ngn pggln2 nih..kdg kisah gak..hehe..tgk kapel2 sumer ader pggln manjer msg2..even mak yah aku pon da puluh taun idup still ayah aku pggl mak aku 'anje'..huhu..tp bialah..xkn nk mitak2 kot...jgn die pggl aku 'woi' sudah..(mmg aku terajang nt'..haha)..aku pon tak igt mse becinte dulu die pggl aku per..sbb ktorg kn byk berkrisis drpd bercinter...so jap saye-awk..jap sue-apiz..jap syg-abg..ntah..tak igt da..

smlm mse ngah siang ikan n bersihkan ayam..aku baru jer nk bukak topik nih..sajer la nk tnyer n berdiskusi hal nih (sajer jer..sbb nk ajak en apiz berborak..kalo tak senyap jer kje nyer..) pastu ter stop lak topik nih..sbb msuk citer hal paip umh bocor..spoil tul laa...

so smpai arini la tak terjawab lagi persoalan tuh..tul gak per yg si 'sya' tu ckp..mcm tak der beza lak en apizku pggl aku ngn member2 opis yg pggl aku dgn pggl 'sue'..sbb tu kn pggln yg aku angp jauh..aku pon satu gak..berckp sebelum berpk..kn da mkn diri..tak terjawab bler 'nana@sya' tnyer..tp tu bkn aku pk..tp aku feel..per yg aku rase...huhu...

tu la aku..sgt complicated utk dinilai dan menilai...

4 comments:

Irah said...

aku yg bg nama sya kat nana tu..haha

Unknown said...

hikz....so nme ko per lah wahai shbt ku...sume nme glemer da skunk nih..huhu

naszasyazana said...

nama cik irah ialah cik rara...
glamorkan..comel2 gitu....

Unknown said...

hikz...rara?...unik...hikz...siap la ko irah..t aku pggl rara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...