title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, July 28, 2009

berenang renang.....


tu die..cik abg apiz sedang menghampiri pool untuk menunjukkn bakat renang nyer....haha..mmg pantang la cik abg nih kalo jmpe air...mst nk mandi..berenang renang...

aku yang tak pandai berenang ni jd tukang amik pic jer laa..huh..jelez lak nengok nyer...mentang2 la aku nih tak reti berenang..tiap kali cik abg apizku jmpe air..tak kire la..kolam ker..laut ker..sungai ker..parit ker...(longkang terkecuali ok..)..mst aku terabai..huhu...dgn otometiknyer cik abgku ini akan lupe yg isterinyer berade di situ tatkala itu..uwaaa!!!!
wah...wah....macam2 gaye..kuak lentang..kuak telentangg.kuak itu kuak ini...geram lak aku tgk..kdg kalo nk oliday rase nk g tmpt yg takder air..baru la cik abgku ni tak abaikn aku...hikz...ritu lalu kt sunway lagoon..igt nk g..tp memndangkn kt ctu mmg tmpt main air...uish..aku tak jd la nk g...t dilupekan lak...haha...aku stakt main air ujn ok laa..sbb tak lemas..haha...pastu smlm aku bg mse setahun utk cik abgku ajar aku berenang..kalo aku tak pandai2 gak..maknenyer..cik apiz lum ckup terer utk menjadi seorg juru'letih' renang..haha..amacam..ada berani sahut ini cabaran?...hikz...t kalo sue da pandai renang..t kte ley renang sme2..tol tak?...muahssss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...