title

KeNgKaWaN

Translate

Saturday, July 11, 2009

....cuti dok umh jer....

arini sabtu..cuti..dok umh jer la...pg2 lg aku da bgun wt sarapan ..cik apiz tersayng tido lg...sbb smlm die tido kul bpe pg ntah..dok men game kt laptop adik ipar aku...(aku pon ngah ngerjekan laptop adik ipa aku la nih..haha)...
nk bli laptop sendiri modal tak cukup lg...so kne la sabar dlu....
pg nih aku pening lagi laa.smlm aku tido awl sbb pening..pas mkn ubat aku trus tido.....igtkn da ok la..upenyer sambung pening pg ni lg...npe ntah..rase mcm nk pitam pon ader....

arini aku msk nasi goreng....pastu aku goreng kuewtiaw gak....pastu just panaskn lauk ketam aku msk smlm..tp aku sendiri tak der selere nk mkn....pas msk aku kejut la cik abg aku tuh...liatnyer nk bgun...(ni la padahnyer tido lmbt)...aku kejut2 due tige kali tak mo bgun...dari aku lum mandi..pai aku da siap kai bju...still terguling2 lg cik apizku nih..huhu...last skali aku sedar2..aku pon tertido semule upernyer...

lunch aku tak tau nk msk per..apiz lak g rembau....ader hal..die ajak aku..tp aku takmo g..sbb aku rase tak bpe sihat la..lgpn pening nih jap2 dtg...jap2 ok..so mls la amik risiko..bia aku rest kt umh..ley gak baring2....tak biase rase nyer dok umh sorg2...mmg la adik ipa aku ader..(maksud aku tanpa apiz kt umh)..yela..sejak nikah ritu..tak penha berpisah pon..aku pon mmg ske ikut apiz kemane jer..apiz pon mmg tak penah lupe nk ajak aku..katenyer..kt ner die g die nk aku ader...aku pon mmg ske mcm tuh..tp td..aku yg takmo g tas sb 'ketidaklaratan' aku tuh...

balik pade citer td..so aku pon mkn je la buah epal sebijik sbb tak taw nk msk per..tp mner kenyang...tul tak?kbtln adik ipa aku pon takmo mkn ns lunch (same mcm aku..boring mkn ns)..aku suh die blikan roti...die pon g la kedai dan membawa balik nugget ngn french fries dan jugak roti yg dipesan oleh kak ipar nyer ni..huhu..

aku mkn la ala2 western lunch td..hikz..sambil men msg ngn apizku....ni ngh tggu apiz balik..lmbtnyer...su boring da nih syg..dok umh takder kwn...(sbb apiz je la kwn aku...)..balik cepat tau..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...