title

KeNgKaWaN

Translate

Friday, July 10, 2009

..pregnant..

alhamdulilah...
kami dikurniakan rezeki secepat ini.....
aku pon skrg da mule muntah2..mabuk..kadang rase nk tumbang jer...sib la apiz byk tlg..kje umh pon die wt..kdg kalo aku tak larat sgt..mmg die la amik alih bab masak kt dapo...lain mcm sgt rasenyer bdn bler prggy nih..pnt..lgpn sik nk muntah jer...ee...kua muntah kuning ijau lak tuh...kdg uwek jer lebih..tak kua aper2..angin+air..sakitnyer..tuhan jer yg tau..kdg aku pai terase semacam luke jer tekak nih..rase mcm ader rase darah..

stakat nih aku takder alah mkn aper2..cme aku tak ley bau apiz...nk kate bau rokok..tu pon satu hal..tp dulu mse lum prggy aku ley tahan lg..tp skrg...bau nyer terlalu kuat la nusuk2 lobang idung aku nih..kdg ley wt apiz mrh pon ader...sbb aku sik tutup idong jer bler die bcakap..aku tak tau nk ckp cmner bg die phm aper yg aku rase..tekak aku loye n rase nk muntah sgt ble bau rokok...da la muntah ni kalo da mule bkn senang nk benti..dat y selagi boleh aku takmo muntah...aku tahan jer...ble tak tahan tu yg dok uwek2...eee...ni aku nulih ni pon da rase nk muntah...tu aku ckp kt die sbb takmo tkt ley membawe kpd pgaduhan...'ala..dulu abg bau rokok su ok jer..skrg jer su tak ley tahan..abg kne la phm..lgpn sian kt bby..mst t sesak2 nafas dlm perut nih'..hihi..

tp apiz skrg isap okok kt lua umh..wlpn bau nyer msuk gak dlm umh..sbb tgkp bilik aku kn bukak..die lak menghirup udare kotor tuh kt parking kete tepi bilik aku..uish....wlpn samer jer bau asap yg aku sedut..tp sbb die isap kt lua umh..aku tolak ansur la..sian gak aku tgk die...aku harap die igt la jnji die nk benti okok tuh.n aku harap die berusehe..wlpn mkn mse...
aku prgnt nih..paling kelakar sbb aku da tak ley nk dgr cd2 lagu mse kami bcinte2 dulu..bler apiz main lagu tuh dlm kete..aku suh tutup sbb aku nk termuntah..haha...tp tul taw..bukan aku sajer2..mmg rase nk muntah..ntah npe ntah..haha...very funny...

pastu bdn sik ase pns jer..sehari bpe kali aku mandi..kdg aku bgun kul 12 ker..kul 1 pg ker..smate2 nk basahkn badan..kalo tak mmg aku tak ley tido...pusing kiri..pusing kanan..tgk jer la apiz tido lene..dah tu dahage jer...pai aku stanby air dlm lik sbb mls nk bgun kua msuk lik amik air kt dapo..apiz lak sian die..aku riso gak takut gngu die tido sbb aku sik turun naik katil..g mandi laa..g minum laa..g cri aper2 mknn la pg2 bute tuh sbb tekak aku loya..

kdg kul 3 4 pagi aku bukak peti ais sbb aku tjage rase nk muntah..so aku mkn tomato..huhu..fav aku tuh..lgpn die ader rase msam2 sket..n sejuk bler da dlm peti ais..ley la wt loya aku tuh berkurang...

2 comments:

piNky LuCiA said...

tahniah su n bro.. sabar laa.. nnt2 ok laa 2.. hehe

broe_ayla said...

tq...mmg ngah besabar la nih pinky..hikz..kalo tak saba..awl lg da surrender...ahaks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...