title

KeNgKaWaN

Translate

Friday, August 7, 2009

...kita ditakdirkan untuk bersama...

fuh...title mcm jiwang jer kn?..actualy sajer jer...smlm aku ader ckp kt apiz...'abg..kte ni mmg da ditakdirkan bersamakn syg?'..

yelah..kalo u ol sumer ikuti blog ktorg nih..mmg byk sgt kenang pahit manis..(lg byk yg pahit)..dulu mse bcnte sik nangis jer..pic yang load kt blog ni pon sembab jer matenyer..hehe..sampai kn aku sendiri pon tak penah sangke akan jadi wife apiz..bkn sbb tak layak or tak sudi..tp rintangn n halangn byk sgt..dan sape lah aku ni pada apiz...ktorg kenal pon jap jer..xpai setahun...kalo nk dibandingkan ngn org len..mybe aku ni carta terakhir kot...

aku percaye ramai gak yang bercinte dgn org len tp kawin ngn org len...tul la per yg di ckp..kalo da tertulis di 'loh mahfus'...ni la jodoh kiter..yg da di tentukan tuhan..xda per yg dpt mengubahnya..

pastu aku ckp kt apiz...kalo betul wanita dijadikan dari tulang rusuk adam...(sbb ader pertikaian samaada tul ker tak wanita dicipta dari tulang rusuk adam..)..means sue diciptakn dari tulang rusuk abg la kn..

"Wanita diciptakan dari tulang rusuk lelaki, Bukan dari kepalanya, untuk diaggungkan, Tidak juga dari kakinya untuk dipijak-pijak, Namun diciptakan insan bernama wanita itu, …Dari sisinya untuk menjadi teman.. Dari bawah lengannya untuk dilindungi dan dari kedudukan yang amat hampir dengan jantungnya untuk disayangi.."

dek kerana terlalu byk sgt rintangan hinggakan kami sendiri tak penah terduga akan bersama satu hari nanti..so kami pon bernazar la..'andai tul ader jodoh kite..sue tertulis utk abg..abg tertulis jodoh sue...abg nazar nk wt ibadah korban tahun nie...'..insyaallh kalo takder per...kami akn sempurnakan nazar tuh..

tp alhamdulilah...setakat nih life aku bahagie..terisi n apiz salu ader ngan aku...aku harap sume ni kekal dan berpanjangan..

cinta tuh pada aku apabila aku jua merasa dicintai......kasih sayang bukan terletak pada wang ringgit..tp sejauh mana kite sanggup berkorban utk lihat org yg kte sayang bahagie..aku harap hidup aku dan hafiz dapat saling melengkapi...amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...