title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, May 25, 2010

~~Ku Percaya Ada CinTa~~

lokasi: rumah ipoh
jam: 10.30mlm

ngah layan fb...sambil dgr lagu rossa..hati yang kau sakiti...minat gler lagu nih..walaupun takder kne mgene..hehe...
en suami ngn main ps ngn pak mentue dier...iaitu en ghazalli..hahaha..lawan bola sepak...sambil baring2..permainan yang tak mgeluarkan peluh..hanye megeluarkan hilai tawe....hahaha...
sambil ber fb...aku pun jenguk2 la blog kwn2...follower2....

fav aku ialah membace blog yang penuh dengan kasih sayang...percintaan...kebahagiaan...aku ske berbicare soal cinta....aku akui cinta terhebat adalah cinta pada maha pencipta...tapi cinta juga wujud dikalangan hamba2 nya..cinta yang berlandaskan syariat..dan begitu suci....

aku tak kisah kalo org anggp aku jiwang karat ker aper...sejujurnya..aku memang ske hidup dipenuhi dan dilimpahi dengan kebahagiann atas kehebatan cinta...
aku suke melihat insan lain berbahagia...mengukir tiap senyuman....happy selalu....

ader banyak blog yang aku jengah....semua nya rata2 masih dalam alam percintaan..dan ader gak yg telah mendirikan rumahtgge...ske sgt aku bace..aku ske...ske..ske...ske glerrrrr3....

pada aku....kegembiraan..kebahagian itu..perlu komitmen kedua2 nya...aku hope semua insan yang 'ada cinta' dalam hatinya..memberikan yang terbaik....terbaik untuk pertahan kn kisah panjang perjalanan percintaan kamu semua...

aku doakn bahagia itu milik semua orang...moga milik aku dan broe juga...hanya yg benar2 tahu n ikhlas mencintai..akan dapat rasa rasa cinta yang sebenar...kerana cinta la..aku dan broe bersatu..wlpn dugaan amat hebat..aku cintakan broe sejujur2 nya...aku harap selamanya aku dapat mencintai diri broe....

untuk broe..kasih sayang yg kau berikan..sesaat aku tak pernah lupaaa.....aku hanya mahu mencintai dan menyayangi kamu selamanya sepanjang hayatku...kau syurga hidupku....tak pernah aku menyesal memiliki kamu...

biarpun apa pandangan dan tohmahan org yang membenci hubungan kita...kita adalah cinta terhebat untuk anak2 kita nanti...biar blog ni menjadi saksi percintaan papa ngn mama mereka yang penuh suka duka....bukan untuk menjadi kemegahan org lain..sekadar menjadi kekaguman antara kita.. biar dikenang..sebagai sejarah cinta terulung kita....mama syg papa....

suhaila2010

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...