title

KeNgKaWaN

Translate

Monday, May 3, 2010

RASA NK KUARKAN TARIKH 16 MEI DARI KALENDER

Tu la yang aku rasa....

Nk tahu naper..ni hal jumaat lepas..

Pg tuh aku terjaga dari mimpi...


Apiz: ” t 16 mei t kalo jadi pape kt papa ckp kt adik papa sayang adik sangat2" (mse tuh apiz ngh genggam tgn aku)



herm..tu la yang apiz ckp kt aku dlm mimpi tuh...dgn muke serius..sebelum sempat aku tnye kenapa...aku tersentak dari tidur...n azan subuh tengah berkumandang...dlm terjaga..aku tgk apiz tengah tido..aku cium danish..aku cium apiz..sayang aku kt due2 insan nih..takut lak utk kehilangan salah satu dari mereka...mse tuh airmate mule belinangan..aku tak tahu nape aku ley mimpi mcm tuh..aku harap tu hanya mainan tidur....


aku terus mandi n solat subuh..dalam doa tak putus2 aku mohon aper yang aku mimpi hanya mimpi...dan kalo boleh aku tak mahu lalui tarikh 16 mei nanti..aku takut..takut yang aku sendiri tak tahu ape yang perlu ditakutkan..

kalo leh mmg aku nk mansuhkan jer 16mei tuh dari kalender...


pg tuh..otw apiz anta aku g keje..aku sembang la hal nih..aku citer per yg aku mimpi..memule tuh aku takmo citer..aku suh die bceblog jer..sbb aku akn cerite kt ctu..tp pas kne pakse aku citer la...tak pasan lak dlm becerite tuh pun airmate aku pun da blinang..sin tak beguguran jer..huhu..tp apiz ley gelak2 lak lagi..tak tacing langsung..aku lak ley tanyer...


aku: nape abg ckp cmtuh lak kt mama..abg nk g maner..ma

sedih la..abg jgn la g maner2..jgn la tggl mama...abg: la..ner la abg tahu kan....ma yang mimpi..huhu(sambil gelak2 tak emo lgsg tgk aku sedih..haish)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...