title

KeNgKaWaN

Translate

Thursday, April 7, 2011

~TAHUKAH ANDA?~APRIL YG DINANTI

april ini yg kita nanti..
april ini penuh kenangan..penuh rasa cinta..penuh rasa syg..
yg semuanya telah termetrai di april ini...
april ini kau dan aku bertemu...
april ini kau dan aku bersatu..april ini kisah cinta kita disatu...

kau dan aku bertamu dlm april penuh bahagia..april penyatuan segala rasa..
kau aku dan april ini...
segala-galanya....bermula disini....

april ini aku tahu kau sygkn aku..aku tahu kau perlukan aku..bahagia kau bersamaku..
april ini kau lafaz segala-galanya...
dan kau membuat janji didepan penciptamu..
kita di satukan di azali...bertemu di loh mahfuz..dan kau menjadikan aku halal untuk mu..april ini...kita menolak semua kata2 nista...kita kuat dalam suka dan duka...
aku untukmu
dan kau untukku..
itu janji kita..

kuciptakan madah pujangga ini untuk tatapan mu....
juga menzahirkan perasaanku padamu...apa yg tersemat dlm lubuk sanubariku..
segala-galanya hanyalah tentang dirimu...

dalam menanti april ini....aku doakan akan ada april untuk kita lagi..kerana april itu lah.akan selamanya..sentiasa menjadi.....~april yg dinanti~


nukilan ayla 07/04/11


p/s: lame i tak mencipta nukilan..tetibe lak mood dtg..ni i wt spontan utk kekasih ht i...'HAFIZ'
      my boy genap setahun 4bln arini..alhamdulilah

2 comments:

deeyadzuizz said...

beshh ar nukilan...huhu i tawu pe yg berlaku mase April..eheheheh

Unknown said...

dhiyakira:u sume nyer tahu...hak3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...