title

KeNgKaWaN

Translate

Monday, February 27, 2012

apa yg buat anda tidak mampu membencinya

ewah tajuk.....
tetibe mood berjiwang2..diwaktu rehat....lunch hour...

kenape tetibe jadi jiwang?...sbb terbace emel lame2 ngn broe...
jumpe emel mse bergaduhan...berpisahan...bersayang2..ngee....

terjumpe emel broe tujukan lagu ini sbg lagu tema perpisahan...(lagu yg i boh kt blog nih!)

by irwansyah...camelia-tp broe suh tukar jadi suhaila....(ok..aku ase nk pitam teringat kisah lama ini...)

tak sempat sebulan tujulagu nih..da rujuk semule.hahahaha...kekasih gelap sudah jadi kekasih terang!...hahahah
ok..tp i bukan perampas hokey!..sbb i tak penah tahu dier ade gegel...


apa yg buat anda tidak mampu membencinya?...
bila membaca nukilan broe di blog ini semase perpisahan sementara antara kami



''Tidak pernah aku mintak mengenali sesiapa dalam idup aku...aku juga tidak menduga akan
mengenali dirimu suhaila.....sue terlalu istimewa buat aku yg tidak aku duga akan hadir dalam idup aku...segala kenangan or ape coretan dalam blog ini kerana akan ada insan yang terluka dan menderita....tapi hidup msti diteruskan dan kekuatan tu aku dapat bila bersama insan bernama suhaila yang byk bersabar dalam memberi dorongan dan bimbingan dalam aku meniti perjalanan idup yg berliku''


''bro akui bro amat bersyukur kerana dalam idup bro diberi peluang untuk mengenali insan bernama suhaila yg begitu amat bermakna sekali dalam idup bro..setiap orang inginkan yg terbaik dlm idup masing2...sape je yg bace pengisian dalam blog ni pasti ade yg terluka n kecewa..tapi biarlah blog ni jd saksi dalam kisah suka duka antara bro ngan sue...bro terlalu menyayangi,mengasihi dan menyintai sue sepenuh hati bro...hope pe usaha dan kenangan ini akan jadi kenyataan suatu masa nanti.....doakan perhubungan kami agarberkekalan selamanya...''





asenyer pai biler2 pon tak mampu benci kt broe..sayang bertambah2 syg lg ade la...
saya harap anda semua pon sayang2 la suami masing2....(takut lak dgr rmai sgt nk bercerai....)


my life's juz for my husband n my son...my fmly...





1 comment:

deeyadzuizz said...

sy pon tidak akan pernah membencinya..lagguu tacingg woo..kenangan dolo2 ni...rinduuu hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...