title

KeNgKaWaN

Translate

Thursday, May 10, 2012

BUNGA TISU


mentang2 mak bgth adik nak kawin bulan dobelas t..

trus menyibukkn diri semate2 nk menampakan sy kakak yg bertanggungjawab...hahahah

duduk depan pc takder kje godek2 hantaran..lah..bunga pahar lah...pelamin lah..
mcm aku lak nk  tawen...

terjumpe diy bunga tisu..gebuuu sgt..macam mat gebu penulis resepi masyur tuh..hahahah

 tp ni jer lah hasil yg aku mampu wt...da habis seni takat ni jer yg lawo....tu pon bersabar giler nk wt..aku ni kn ganas..bpe kali tisu tuh rabak dikoyakkn oleh jemari ku yg mulus ini..ngeeee


kbtln hari yg aku blaja wt ni aku mmg nk lik ipoh..mmg nk hangkut la bwk balik ipoh tunjuk kt mak...
upenyer mak aku da lame reti wt...pehtu mak lak aja aku wt bunge rose n orkid nih...lagi lawo dari bunga tisu aku yg mcm tak bpe nk menjadi tuh...hhahaha


OTAIMERR BROE


yang penting..balik kje...mse broe jemput msuk jer kete trus ckp....

ayla:papa...papa....rini ma blaja wt bunga tisu..cantik tak....?????(trus kuakn dari plastik laju2)
broe:just anggukkn kepale..selepas merenung bunga itu begitu lame...
ayla:angguk jer?..tak lawa la tuh..tak kire gak..nah pegang ma nk amik pic...

heheheheeheheh...broe pon pegang jer la sambil nk tergelak dgn karenah i yg mengade2 ini...hahahahaah..kang dier tak wt i majuk lak t...hihi

MODEL BUNGA TISU 2012..
.KALAH MODEL TUDUNG FAREEDA..
HAHAHAHA...

MOTIF NK SAMEKN ??....


TAKDER PER MOTIF...SJE GATAL TGN NAIP MCM TUH.HAHAHAH....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...