title

KeNgKaWaN

Translate

Thursday, December 13, 2012

dinner JKR 11/12/12



ahaks...
sepanjang bekerje..ni la kali petame juin dinner kelab..tu pon selepas menjadi org yg berkire..mencarum dari tahun 2007 satu bende pon tak penah dpt...so aku mmg dtg mlm tu sbb semate2 nk goodies bag..xkisah isinyer ape sekalipong!..kah333..lgpn mmg slh aku gak..aku ni ner la ektif..sukan maleh..juin itu maleh..juin ini maleh..padan la muke!!!huhu.

maka malam itu berbekalkn bayaran rm 15 maka aku ngn en somi pon pergi la ke dinner bertemakan pink purple!...gile ah..purple warne favourite aku..tp aku tak der pon bju kaler purple..watder!!!...mcm tak caye jer..means aku belum sampai tahap fanatikus purple la nih?!!!aiyak!sib la mmg ade bju kaler pink..raye ritu..pkai yg tu jer lah...

 PHEWWWWWWWWITTTT!!!
mcm biase..gambo lakibini..hahaha

oh..pehtu entah nape nasib aku baik sgt mlm tuh..dpt lak cabutan bertuah!..hamboi..27thn dah..baru kali ni 'sangkut' ngn cabutan bertuah!..bangge sgt!!...kire ni pencapaian dlm hidup la nih..hahahah

ni lak pic senario kt majlis tuh...mohon copy pic dari fb ratu jkr...hehehe..sis niza...tu danny..npk tak?.butang baju pai atas tuh..bajet smart la sgt!!..hahaha
(weh!..pesal pic ni lawo jer..tp pic kmere aku mcm %@W^@...huhu!!muskil!...)



selesai majlis balik umh..tidow!
ok tipu!..aku balik mjlis belum selesai sbb kepale aku sakit dumdamdumdam mcm kne hentam...
agaknyer masih tak leh terime hakikat dpt cabutan bertuah!..ekekekeke!!!!




sekian cerite ku untukmu...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...