title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, December 9, 2014

punca rezeki (insyaallah n alhamdulillah aku menang)

          Setelah 5 tahun akhirnya insyaallah MDD akan dapat kawan..katanya "dapatlah abg kawan nak gaduh" kata mamanya..."adik tu kan..kesian la wat adik macam tu" "xdela...kita gurau jer" hehehe.. dari mula lahir nak sangat tengok MDD merangkak, saat merangkak nak sangat pulak tengok berjalan, bila berjalan nak sangat dengar bercakap. Sudahnya semua saat2 tu tak terlayan n tak terkontrol dibuatnya
            SEmua ni ketentuanNya..apapun rezeki kurniaan dariNya kami syukur n redha..tapi saat yang kami semua tunggu tu gelaran untuk kawan MDD ni sudah ada dalam perancangan kami..MRR??? biar kami sahaja yang tahu apa persoalan makna pada MRR..bila saatnya persoakan ini akan muncul dikala bulan yang diharapkan sama dengan bulan kami berdua dilahirkan..
             DI sini kami kongsikan rekod pemeriksaan kawan MDD iaitu MRR alhamdulillah memberikan hasil yang normal n harap sampai ke saat yang dinantikan.

1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...