title

KeNgKaWaN

Translate

Monday, July 13, 2009

...album kenangan cinta broe ayla..


semalam..ahad..aku dok umh sorg2 lg..apiz g rembau..so dok ngemas2...terpandang la album kenangan percintaan tragis aku ngan apiz..hehe...'tragis' sbb byk sgt airmate..

apiz nih satu hal yang ader kt die yg wt aku ske..sbb die same pemikiran ngn aku..kdg per idea aku..tu gak la upenyer yg dok bermain kt pale die..aku gak mcm tuh..mcm mse kami deco hiasan utk album tuh...tak pyh aku ckp nk mcm maner..aku baru pk..tgk2 die da wt per yg aku pk tuh..kreatif..aku pon tokok tambah jer utk meng 'cun' kn lg album ni...hikz....
so aku pon belek la satu2 page...sambil membace sepintas lalu...tak ley la bce berie2..t aku sedih..sbb terlalu byk crite sal hubungan kami nih... pastu tingat kt blog ni n nk abadikan album ni dalam blog cinta kami nih....kalo tak silap aku...entry lame aku ader citer sal album ni..berkenaan buku skrap cinta kami..kalo kami dating..mst bwk album nih..utk di update bersame....salu nyer mse dating kt Port Dickson laa...da deco2 kt tas album tuh..sumer menggunekan semak samun dan bunge2 lalang yg ader kt pantai tuh..haha...termasuk la pasir pantai...kulit kerang pon jadi gak..
pic diatas adalah pic kad raye pertame utk apiz yang aku bg..dan gak kat raye pertame apiz bg kt aku..tu la raye pertame kami..mse cintan cintun dulu..raye taun nih...da jd suami isteri ..(da ley la rebut nk beraye kt maner..haha..)..kalo g tgk wayang ker..g bli aper2 bersame pon..resit mst simpan n abadikan dlm album nih...tiket tol pon simpan gak...ahaks..kot ley claim kt bos tak per gak kn?
pas kawin ritu..aku letak la pic kawin dlm tuh..kire nk tamat kn chapter cinte kami la...n bukak citer baru..mybe pas ni album sal 'baby' kami lak kot..hikz...tanda cinta aku pada apiz..

album skrap ni bukan la kami wt utk tujuan ape2..sekadar mengabadikan kenangan kami...mybe ader yg kate buang mase ker..tak berfaedah ker..tp pada aku n apiz..kami punyer care tersendiri untuk melahirkan n mengabadikan kasih sayang kami selama nih..tak kisah la tanggapan pembace menilai ..cume doakan cinta kami berkekalan sampai akhir nafas kami...amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...