title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, July 14, 2009

tingin nk mkn sziling yee mee


hikz..'tuuu....dia....sziling yee mee'....adoyai..tingin tul nk mkn szling mee laa...aritu mkn kt giant...tak la sdp sgt..tp ok laa....masuk arini da 3 ari aku dok tingat szling yee mee..sok aku nk g jj la..nk mkn...tak kire la sdp ker tak..aku suke yee mee ngn mushroom tuh..ayam tuh..die tak boh pon tak per...kalo aku oder..mst aku mtk extra mushroom..erm..rindu lak aku kt szling mee kt ipoh parade..dlu zaman skolah2..kalo g town mst pekene szling mee..fulamak....mkn pns...pai melecur lidah..haha..gelojoh nyer pasal...sbb kn aku ske sgt mgabihkn wit utk mkn mknn tuh tiap kalo kua g jejalan..(yg mak aku ckp tak la sedap pon..)..so mak aku bli brg2 utk buat szling yee mee..haha..aku mkn sampai aku naik muak..mak aku yg masak pon da naik muak..sbb die tak mkn..tp msk utk aku biar puas mkn..kihkih..sampai 1 tahap aku jemu da ngn szling..tp sejak kebelakangan nih..aku mule tingin lik mkn szling....selepas hampir setahun gak la tak mkn..
ni aku baru siapkn keje..so aku ngah mencari2 resipi szling...sng t kalo aku tingin nk mkn..ley msk sendiri..jimat pon jimat..pastu aku ley boh mushroom byk..sayo byk2..hihi...erm...t da dpt ..lik t nk try la wt...wt sendiri ley tmbh mkn byk2 kali..tapi apiz tak mkn szling mee...sian lak kt die..tak per..t kalo su msk szling me..utk abg su mskkn mknn len k..dun wery...hikz...erm..aku msg mak aku tnye resipi..mak aku da bg da..tp aku sje nk cri kt tenet lg...sje nk compare..n t ley wt yg terbaik..ahaks...
ala..tp tak da hot plate la..ah..tak per la...mkn jer dlm pinggan biaser..nk pinggan berasap2..mkn jer tas dapo..dlm kuali..(huhu..kalo da ngengade sgt nk mcm2..wek!)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...