title

KeNgKaWaN

Translate

Thursday, July 30, 2009

sambungan hal jiran ritu...

ni pic aku snap semalam..pic dpn umh aku..tempat jiran aku bakar sampah sarap umh die..kot tlg sapu laman umh aku tak per gak...berangin aku lik2 kje tgk kesan bakar tuh still baru lg..die bkar time aku tak der umh la tuh.....melampau tol..mcm umh die lak..
kot share byr sewe ngn aku tak per gak.
napak tak kete putih kancil tuh..tuh kete asben aku..turun jer kete mmg sebelah sise pmbakaran jiran aku yg sengal tuh..mengeluh trus aku...eee...!!!!geram gler..
pic atas yg belah kanan tuh la umh jiran aku tuh..die renovate pai keluar..siap simen lagi tiang tnb tuh..punyer la nk cntik..siap boh lmpu taman lg..wah2..cntk la konon..pastu bler tak der space nk buang smpah..bakar kt umh aku..da la sesame melayu..tak hormat lgsg...
tgk tuh..per yg die bakar..segale mcm..pai kn simen yg da keras mcm batu tu pon die cmpak kt ctu bakar..gler ker aper..batu simen ner ley bakar!..myampah lak aku tgk dpn umh aku mcm tmpt pelupusan smpah da...setompok itam...kje jiran aku lak tuh..kal aku yg wt sendiri..aku tak la kisah...sbb umh aku...
npk tak pagra dawai tepi longkang..kan ngdap tmpt pmbkrn smph tuh..kt ctu la aritu aku jemur karpet...jiran aku ley bakar sampah wlpn npk kaper aku kt ctu..pastu bler aku mrh die ley lak wt 'dun know'..siap tambah2 lg daun2 nk bg api marak..siottt..jer...
* u ol rase aku yg tak ley lebih kurang..or jiran aku tuh mmg melampau?..aku pon da konfius...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...