title

KeNgKaWaN

Translate

Monday, August 10, 2009

avoid H1N1


H1N1 sekarang nih makin merebak...riso dibuatnyer..langkah pencegahan kne la amik kn?hikz...so aku ngn apiz pon telah mengambil langkah2 pencegahan tersebut...huhu...
ritu ktorang g pameran beli barangn buatan malaysia(g ngn mentue n adik ipar aku)...so aku ngn apiz pon pakai la mask tuh( tu pon mask sponser dari adik ipar aku...)..memuler tuh aku segan la nk kai..lawak semacam jer aku tgk..da mcm kt ospital pon ader..mcm kt labour room pon ader..haha...tp aku pkai gak la..demi keselamatan kesihatan..cewah
....lgpn aku tgk rmai jer yg kai mse otw nk g pameran tuh..aku nak lemas gak memuler kai mask nih..hikz..sesak napas dibuatnyer...tp lamer2..da dpt tune..ok da....
lgpn mmg ader gak org len yg kai mask tuh mse kt pameran tuh..depands pd individu la...kalo nk kai ker tak...tp dgn cuace yg tak bpe elok skrg nih..jerebu...lagi baik kalo pkai...tambah2 kanak2..t kalo sakit..sian lak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...