title

KeNgKaWaN

Translate

Tuesday, October 5, 2010

~perempuan jahat motif cemburu~

okey...
dgn bengang nyer aku nk coretkn kepayahn aku melayan budak hingusan yg bengong...lantak lah nk ckp aku per ker...aku peduli per..da lme sgt aku diam n sakit ht tgk pangai ko yg sentiase tak puas ht ngn aku....

sape nk bekap or nk salhkn aku tu aku tak peduli....
npk jer bk kn ko nih...aku terime aper jer ko wt kt aku..msg2 ko....kutuk2 aku...
aku terime n terima..tp ko da mlampau kn...
aku mls bsuare sbb takkn sape pcye kt aku.

ok...sekarang aku tak puas ht ker ko yg tak puas ht?...
motif ko add aku then nk show kengn ko per hal?....
ader aku kesah ker stakt kengn skeping due ko tuh....da tuh bkn aper pon..lirik lagu jer pon... salin..hak2..
aku ader dairy surat2 album gmbor..byk lg wei...kang aku rajin aku salin semua bia ko bce..kot meroyan jer nt!..takder pon aku show...
sebelum ko nk marah bce tulisan aku..aku nk ckp ni blog aku...adiah dri broe aku..so jgn la nk marah aku nk conteng ker kutuk ker kt cni..ko tak ske ko buleh blah ok...n satu..tak pyh nk ngadu2 kt sape2 yg telibat...

ko menyamar igt aku tak tahu ker?....
name pun budak lagi..nk nipu akal tak pjg maner..aku tahu la ko saper....nick tuh tukar klo nk nipu....tak pyh kai nme yg aku dh tahu mner ko dpt...huh...

stakt nk kai nme ank buah ko...tak pyh la wei...akai pendek benor..da tau nk bkk page bru..nme tu reke la yg takder kaitan ngn ko!

peh tu page kai nme len..tp duk bekap page ko yg real...kalo ko bkn org yg sme...takkn la ko bekap satu mcm jer 'kwn' ko tuh...da tentu2 ko tls..ko sndiri komen..piiirahhh!
lain la ko bekap kaw2 sbb ko lesbian...

so no wonder la...nme bru yg ko add aku nih..aku tgk wall nyer sik citer sal up2 kn ko yg real...bekap2 ko...kutuk2 ex ko...wahal itu adalah ko yg menyamar...seolah2 ko yg menyamar ni tak der life ko...semua nk bersandarkn hal dlm kain kwn ko yg real tuh...(argh..aku pun da pening.)

aku da kaji dah...(siap research dowh!)...bler 'kwn' ko tuh online...mst ko tak online..begitu la sebaliknyer...hahaahha..npk sgt takkn berlaku online pd mse yg sme..owh yer..leptop der 1 jer pon kn?..komen pon cmtuh gak...takkn serentak..ngok ko nih!

ko blok aku kt fb ko..then ko add aku gne nme lain...sengal tul...
jgn sbb ko blagak bk..n da laki aku knl ko lme..ko ley sorok pangai jahat ko tuh...
dpn dier ko pure2 bk ngn aku..amik berat..amik tahu..pdhl dlm ht ko busuk..dengki kn hidup aku....mmg takkn sape pcye aper aku ckp klo kpecayaan org yg angp dier knl ko tuh lebih dr kpercyaan dye knl aku...
aku benci ko pai bler2...

sian ko sian sgt3...

aku tak penah rampas sape2 okey..aku tak penah rampas dier...dier yg dtg kt aku..mmg kami bercinta n jatuh cinta....
aku hidup sbb kekuatan cinta dier...ko igt sngg ker nk jadi aku?..biler ade pmpuan mcm ko tak abis mgngu...

sian ko kn..
agaknyer ko tak ley time hakikat lagi kot yg broe tuh dh jadi laki aku....
ko nk igt2 wt per lagi?...
aku da bg bkwan pon nk ngengade gak....
aku tak ske k..klo tak sbb broe...n kesian kt ko yg mcm nk sawan klo tak bkawan ngn laki aku..da lme aku tempeleng taw tak?

peh tu tak reti malu...wei..stakt t shirt mekdi....tak pyh la...ko tak malu ek?pehtu wt2 tnyer..kenal tak bju nih...pergh!...siyes takder maruah!

aku ni da kire baik taw terime jer kelakuan budak2 ko tuh..tp makin menjadi2 lak...

sib la en broe aku tuh syg kt aku..ko phm tak syg??!!
...syg suami kt seorg isteri....tak sme syg seorg kwn..abg or syg kenng lalu..
tak pyh la nk idup ngn kenng lalu ko tuh....

ker da tak der jntan lain nk kt ko?....
aku ader buat jahat ker pai ko dendam sgt kt aku nih?...
cube ko trime qada dan qadar..
da aku ni jodoh broe...ko nk mkn2 ht pesal lak...

pmpuan bk..takkn rosakkn hubungn n ungkit segala2 yg lalu bila org yg pnh mreka syg bhagia..
takkn sakitkn ht pmpuan lain...
ni ko seakan nk tunjuk semuanyer....nk bongkar sejarah btaun dulu....past is past ok..
broe da jelaskn dr sebelum ktorg kawin n aku terima semuanya....sbb aku tahu dlm mane sygnyer broe pd aku...n aku tahu dier ikhlas nk kn aku...

dan ape yg aku tulis nih bukan la sbb aku jeles..sket pon tak ...
sbb mase lalu is masa lalu....tp aku tensen nk layan pangai ko..aku tak layan ko lg api2 kn...
patut la ko tak pnh jmpe erti bahagia...kapel clash..kapel clash

utk pgetahuan ko..aku pon ader gak ex..
aku tak penah nk gngu dier pon..tak pnh nk sawan klo putus hbgn ngn dier...
aku ske tgk dier bhgia...n ape kngn aku ngn dier aku simpan utk kngn kmai bdue..
tak penah aku add bini dier nk tunjuk kemesraan dulu2 kami...

sbb aku tahu aku mse lepas n mse skrg dier ader wife dier..
lgpn idup makin beredar kedepan n bukan berpatah kebelakng...
ko je sket2 windu kt laki aku sket2 rindu kt laki aku...
tak malu ker ko sbg pmpuan pangai mcm nih?....

ko tak ley trime ek cinte broe aku yg dapat?....
motif ko... nk tgk aku gadoh ngn broe ker..
ker nk tgk aku nangis ker or
ko mmg jiwe kaco n nk kco hidup org len..
npk normal tp sakit mentel la ko nih...

aku sanggup bersumpah la klo ko tak ngku itu ko...sbb hakikatnyer itu ko..pmpuan jaat motif cemburu..klo ikutkn ht aku..mse aku kawin lagi aku da halau ko..tp aku kesian..aku terime la..
demi jage maruah broe..ko dtg pon nk rosakn mjlis...yg ko g boh surat dlm adiah ko tuh per cer?...tp aku terime gak kn?...klo tak sbb mak aku pujuk aku da lame aku serang ko..skrg klo ko nk aku terime lagi perangai ko..mmg silap besar la..ko boley blah...


to my broe:

~...mama tahu papa syg mama..mama pegang kate2 papa...aper yg salu pa ucapkn kt tinge mama..dlm msg..dlm semua saat ketika kiter bersama...mama sentiase igt tuh syg..
mama tahu berat utk papa..tp lebih berat utk mama lalui semua nih..bler masih ader sise berbaki yg tak ley tgk kita bhagia...~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...