title

KeNgKaWaN

Translate

Friday, October 15, 2010

punya semangat semula

erm..saat terkasima melibat blog seseorang..aku mengagumi nyer...mencintai hidup nya...sgt2 bhgia....

dan disaat ini lah aku mula bersemangat utk menulis semula blog ini seperti dulu kala....luahan ht dan isi ht setiap hari...

skrg masa makin suntuk..bz dgn ker ja dan fmly..tp tak adil kn klo biarkn blog ni sepi tanpa pengisian....

dulu tiap2 hari mst aku akn tulis sepatah duer kt blog nih..menghargai pemberian dr seseorng la katekn..ngee..pmberian en pkwe..hak3...
skrg masa berlalu n semakin kurang bender yg leh di share...ye la lagpn da serumah..lebih senang berkongsi depan....dri luahkn aper yg terbuku dlm blog...

lgpn klo nk tulis or share pape kne pk pnjang samaada elok or tak untuk our relation...dulu diri kita adalah hak kita..tp sekarang ...diri sue..kehidupan sue adalah hak en broe juger...so..kne sentiase berbincang...

dan disebabkn itulah..byk gak yg hanya mampu tulis dlm dairy buku..n bukan dairy maya ini....

2 comments:

Cik Ada said...

pn.ayla...aku dh msuk lgu itu dlm blog aku..ngeh3

broe_ayla said...

iyer?..aku cemburu buley tak?...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...