title

KeNgKaWaN

Translate

Thursday, April 28, 2011

Anniversary broe & ayla = danishdanial

Esok 29hb April 2009 - Assalamualaikum buat semua pembaca setia blog ini, agaknya setahun lebih kut broe x menulis dalam blog yang broe hadiahkan pada insan yang paling istimewa dalam hidup broe, suhaila binti mohd ghazalli. Esok gnap 2 tahun hari ulangtahun pperkahwinan broe & ayla.

Tahun 2008 - Lahirnya blog ini yang pada mulanya adalah as hobi broe terhadap dunia blog yang pada masa tu baru broe jumpa. Minat yang mendalam membuatkan broe mencipta blog ini sebagai langkah untuk broe mendalami dunia blog memandangkan ilmu yang x seberapa broe ada ni. Ini pun berbekalkan kemudahan broe berintenet dioffice bila ada kelapangan.

Tahun 2009 - Syukur terhadap Ilahi dengan berkatNya blog ni menyatukan n memperkenalkan broe dengan orang yang broe amat sayang "suhaila" yang pada mulanya hanya berkongsi minat menulis diblog dengan berkongsi password blog sehingga menyatukan kami ke dunia yang lebih bahagia lagi ke jinjang pelamin.

Tahun 2010 - Hadiah paling bermakna kiranya dalam perhubungan kami dikurniakan permata hasil perkongsian kebahgiaan n kasih sayang broe & ayla 'muhammad danish danial' yang semakin hari semakin membesar. Hadiah yang tidak terhingga adalah apabila melihat permata yang kami sayang membesar didepan mata.

Dan.........

Akhirnya tiba pada hari esok, genaplah dua tahun perhubungan kami dikecapi dengan penuh kasih sayang n kebahgiaan dalam meniti untuk mengecapi pelbagai impian yang mendatang bersama. Jap lagi pa ambil ma balik kerja kita pergi cari hadiah ulang tahun untuk ma n adik juga. Ketahuilah ma...pa sayang ma laju2.....mmmuahhh.....selamat ulangtahun perkahwinan kali ke 2. semoga perhubungan kita kekal hingga ke akhir hayat. Insyaallah...

p/s :  pa ada wat blog baru http://www.truebroe.wordpress.com/ n jangan dilupa pada blog kita yang satu lagi http://www.ayladlayla.wordpress.com/ hehe...babai...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...