title

KeNgKaWaN

Translate

Saturday, May 9, 2015

happy anniversary

Suami ku....29/4/2009..tarik keramat kita - Suami ku....29/4/2009..tarik keramat kita disatukn...setelah pelbagai dugaan dan liku kita lalui....
Terima kasih atas kasih sygmu....6tahun berlalu...alhamdulilah...walaupun diuji...ikatan pernikahan ini masih utuh...selamat ulangtahun perkahwinan kita syg..aku sgt mencintaimu....lemah aku tnpa kasih mu...

sejujurnya kaulah lelaki yg paling aku cintai....kenangan bersamamu...selalu hidup dalam hatiku....maafkan kekurngan ku selama menjadi suri hatimu....aku ingin menjadi yang terbaik bagimu..walaupun aku tahu aku manusia tidak sempurna...

Suamiku...6tahun perhubungan ini terlalu byk liku....mengajar aku erti sebenar cinta dan rindu...aku harap rasa yg menyatukan kita selama ini..akan terus mekar dan subur walaupun dugaan salu dtg bertalu....pegang lah tgn ku..pimpinkn lah aku bersama hingga ke syurgamu...

Jgn tinggalkan ku..jgn kecewakanku..jgn lukakan aku.....doaku sentiase bersamamu...moga jodoh tuhan berikan ini sampai ke syurga...

Sayang....moga kita bahagia selamanya...2 zuriat ini lambang kasih syg antara kita...aku cinta padamu....

Broe luv ayla...2008-2015


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...